Retur de produse
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail financiar@shoppingpoint.ro sau prin prezentarea la sediul Shopping Point SRL cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Shopping Point SRL se poate face de luni pana joi in intervalul 09:00 - 15:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
1. Produsele achizitionate prin contract la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de transport a produselor.
2. Vom fi raspunzatori pentru orice deficiente ale produsului, daca din orice motiv produsul nu este primit in stare perfecta sau nu corespunde descrierii. Ne contactati telefonic sau pe email pentru a returna articolul iar noi va vom trimite altul in cea mai scurta perioada de timp, fara nici un cost suplimentar.
3. Produsele se pot returna numai impreuna cu toate accesoriile si consumabilele si in aceeasi stare in care au fost receptionate
4. Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model, pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor. Restituirea banilor se face in baza unui cont bancar sau prin posta romana, iar taxa de transport privind returnarea produsului precum si taxa de returnare a banilor va fi suportata de dumneavoastra
5. Shopping Point SRL va inapoia contravaloare produselor returnate in cel mult 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului
6. Sunati la noi sau ne trimiteti un e-mail cu mentiunea ca aveti un colet de returnat
7. In procesul de retur, clientul poate folosi orice serviciu de expeditie. ( Exclus Posta )
8. Nu ridicam coletele Ramburs
9. Returul banilor se face doar in cont bancar.
10.Taxa de retur din categoriile electrocasnice si climatizare este de 35 de lei
Pentru alte detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.